eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSpecjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.(Warszawa) › Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.(Warszawa)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!ppo
    From: "SUPERMEDIA" <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.(Warszawa)
    Date: Tue, 7 Aug 2012 15:27:28 +0200 (CEST)
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 168
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <jvr52k$i8t$2@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: inferno.hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1344346048 12843 46.4.15.253 (7 Aug 2012 13:27:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Aug 2012 13:27:28 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Original-X-Complaints-To: a...@s...pl
    X-Original-X-MTA-Spam-Score: 1.0 (+)
    X-Original-X-Trace: news.supermedia.pl 1344346004 18717 212.180.178.201 (7 Aug 2012
    13:26:44 GMT)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Aug 2012 13:26:44 +0000 (UTC)
    X-Original-X-MTA-Spam-Report: score=1.0, required=5.0 tests=AWL=0.158, BAYES_50=0.8,
    SUBJECT_NEEDS_ENCODING=0.049 autolearn=disabled
    version=3.3.1 * 0.8 BAYES_50 BODY: Bayes spam
    probability is 40 to 60% * [score: 0.5000] * 0.0
    SUBJECT_NEEDS_ENCODING SUBJECT_NEEDS_ENCODING * 0.2 AWL
    AWL: From: address is in the auto white-list
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 212.180.178.201
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Auto moderated <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Original-Date: Tue, 7 Aug 2012 15:26:43 +0200
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:77465
    [ ukryj nagłówki ]

    Specjalista ds. Obsługi Serwisowej oraz Call Center.



    Zakres obowiązków:



    - Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych i
    biznesowych za pośrednictwem telefonu oraz korespondencji email w zakresie
    usług:



    . telewizji kablowej,

    . dostępu do Internetu,

    . telefonii VoIP,

    . hostingu i kolokacji,

    . biznesowych łącz dostępowych do Internetu.



    - Konfigurowanie:



    . prostych urządzeń sieciowych,

    . dekoderów telewizji kablowych DVB-C,

    . dekoderów telewizji naziemnej DVB-T,

    . bramek VoIP.



    - Konfigurowanie usług hostingowych poprzez panele WWW w zakresie zmian
    ustawień poczty elektronicznej, serwerów WWW i FTP.



    - Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz kierowanie zgłoszeń do osób/działów o
    właściwych kompetencjach.



    - Reagowanie na zdarzenia raportowane przez systemy monitorujące.





    Od wybranej osoby oczekujemy:



    - Wykształcenia min. średniego, technicznego, najchętniej związanego z
    informatyką.



    - Znajomości podstawowych zagadnień technicznych z zakresu:



    . obsługi odbiorników telewizji cyfrowej,

    . konfiguracji urządzeń abonenckich VoIP,

    . konfiguracji sieci komputerowych,

    . działania poczty elektronicznej,

    . działania systemu DNS.



    - Wysokiej komunikatywności.



    - Wysokiej kultury osobistej.



    - Umiejętności pracy w zespole.



    - Dyspozycyjności.



    - Odpowiedzialności, dokładności i rzetelności.



    - Odporności na sytuacje stresujące.



    - Gotowości do pracy zmianowej oraz dyżurów telefonicznych w nocy.



    Ponadto mile widziane:



    - Podstawowa znajomość języka angielskiego.



    - Ponadprzeciętna znajomość zagadnień technicznych wymienionych wcześniej
    jako oczekiwane.



    - Dobra znajomość komputerów klasy PC oraz środowiska Microsoft Windows na
    poziomie zaawansowanego użytkownika.



    - Podstawowa znajomość systemów rodziny Linux.



    - Doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk.



    W zamian oferujemy:



    - pracę w stabilnej, obecnej od wielu lat na runku Firmie,



    - dostęp do usług świadczonych przez SUPERMEDIA na preferowanych warunkach,



    - możliwość zdobycia nieprzeciętnych kompetencji,



    - pracę w młodym zespole,



    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na

    adres: p...@s...pl .
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
    Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
    rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych Osobowych z dnia
    29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1