PracaGrupypl.praca.dyskusje › Software developer w Holandii ?

  • 1. Data: 2002-05-31 17:44:14
    Temat: Software developer w Holandii ?
    Od: "Łukasz Golonka" <l...@w...edu.pl>

    Hej czy ktoś z Was z grupowiczów może się ze mną podzielić informacjami na
    temat jak wygląda rynek pracy programisów w takim kraju jak Holandia ?

    Z góry dzięki ;)

    Luke

  • 2. Data: 2002-05-31 18:23:51
    Temat: Re: Software developer w Holandii ?
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Znajomy IT manager z Holandi pytal sie mnie ostatnio czy nie zmienilbym
    wstretnych ( ? ) Niemiec na Holandie.
    Maja calkiem niezle ssanie na specjalistow, w przeciwienistwie do Niemiec
    nie odczuwaja specjalnie recesji.
    A poza tym zawsze jest tam co zajarac :) Ale jak mialbym mowic na dzin
    dobry huj mojhe to podziekowalem :)

    Pozdr.
    Beny

  • 3. Data: 2002-05-31 19:08:22
    Od: "Luke" <l...@w...edu.pl>

    hhehehe
    Zawsze mozesz sprobowac Good morning ;)
    a tak By the way potrzebowalbym info gdzie szukac realnych jak dla polaka
    ofert pracy w tym kraju jakiejs linki na necie tyle ze nie po Holendersku
    ... preferuje Angielsko jezyczne wersje ;).
    Bo potrzebuje cos znalezc w Hadze bo tam mam zapewniona alkacje w lokum ale
    raczej nie bede wybredny ehhehehehe jesli bedzie cos indziej ;)

    Za wszelka pomoc dzieks Luke ;)

    Uzytkownik "Beny" <b...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-06-02 21:00:37
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Luke" <l...@w...edu.pl> wrote in message news:3cf7ca46$1_1@news.vogel.pl...
    > hhehehe
    > Za wszelka pomoc dzieks Luke ;)

    sorry nie interesowalem sie, moze inni, ale kraj jest fajny, no te szlugi
    trawiaste :)

    Pozdr.
    Beny

  • 5. Data: 2002-06-05 10:25:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 May 2002 20:23:51 +0200, "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >wstretnych ( ? ) Niemiec na Holandie.
    >Maja calkiem niezle ssanie na specjalistow, w przeciwienistwie do Niemiec

    Tyle, że osób z POLSKI (a nie z Niemiec) nie za bardzo chcą przyjmować. Mój brat
    (programista obrabiarek CNC) pracował tam kilka razy po parę miesięcy (<3 mies),
    ale na dłuższy okres go nie chcieli - krzywo się na to patrzyli. Wcale nie jest
    tak łatwo znaleźć tam pracę osobie z Polski:
    http://www.emigracja.pl/holandia/praca.htm

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 6. Data: 2002-06-05 16:42:44
    Od: "Luke" <l...@w...edu.pl>

    No wlasnie tak myslalem ze znalezieniem konkretnego zatrudnieniem moze byc
    cieńko :\ a zwlaszcza gdy jest sie "Polaczkiem".

    A mam jeszcze pytanie czy istnieje jakies biuro posrednictwa pracy gdzie
    mozna starac sie posrednictwo nie bedac posiadaczem paszportu jedenego z
    krajow UE ?

    Luke