PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Socjolog, w. Lubelskie] Jaka praca?

  • 1. Data: 2006-11-10 09:54:09
    Temat: [Socjolog, w. Lubelskie] Jaka praca?
    Od: Monika <r...@N...adrem.pl>

    Skończyłam w październiku bieżącego roku Socjologie empiryczna - licencjat.
    Studia magisterskie planuje rozpocząć od przyszłego roku akademickiego.
    Szukam pracy.
    Problem w tym, że chciałabym podjąć pracę zgodną z moim wykształceniem.
    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć kto w województwie lubelskim mógłby być
    zainteresowany pracownikiem/stażystą z takimi kwalifikacjami?

    Monika

  • 2. Data: 2006-11-10 10:34:37
    Temat: Re: [Socjolog, w. Lubelskie] Jaka praca?
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć kto w województwie lubelskim mógłby być
    > zainteresowany pracownikiem/stażystą z takimi kwalifikacjami?

    Wybralas kierunek studiow bez zastanawiania sie, gdzie po nim bedziesz
    pracowac?

    Przeszukaj popularne portale prace wpisujac jako slowa kluczowe
    "socjolog/ia". Nie wroze powodzenia.

    Przy takim wyksztalceniu najpredzej znajdziesz prace w urzedzie albo na
    uczelni, ktora wlasnie skonczylas.

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-11-10 10:56:31
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Monika" <r...@N...adrem.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć kto w województwie lubelskim mógłby być
    > zainteresowany pracownikiem/stażystą z takimi kwalifikacjami?

    Popatrz na Dorna i idź w politykę.
    EWa

  • 4. Data: 2006-11-10 12:31:34
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

> [...]

    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć kto w województwie lubelskim mógłby być
    > zainteresowany pracownikiem/stażystą z takimi kwalifikacjami?

    A sprawdzałaś to już empirycznie? :)

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-11-10 21:42:32
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Poki masz status bezrobotnej moze zlapiesz sie na staz z PUP? Znajdz
    miejsce, gdzie bys chciala pracowac i dowiedz sie, czy orzyjmuja stazystow.
    www.1praca.gov.pl - od tego trzeba zaczac....

  • 6. Data: 2006-11-10 21:45:26
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Nie dziala mi ten link, zerknij tu:

    http://www.infoobywatel.gov.pl/psu/3_6/3_6_4/1praca/

  • 7. Data: 2006-11-11 09:16:02
    Od: Anna Woźniak <a...@e...pl>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć kto w województwie lubelskim mógłby być
    > zainteresowany pracownikiem/stażystą z takimi kwalifikacjami?

    Socjologie warto studiowac ale jako drugi kierunek lub juz na studiach
    specjalizować sie w jakiejs dziedzinie. Jeśli wybrałaś socjologie
    empiryczna możesz pracowac w osrodkach badań opini publicznej lub badań
    rynku (pod warunkiem, że masz opanowane dobrze takie narzędzia jak np.
    SPSS.) Jeśli nie masz doświadczania w realizacji badan empirycznych
    najlepiej zacząc od pracy ankietera w duzej firmie. Tak zaczynała moja
    znajoma jeszcze na studiach, potem przeprowadzała focus group i tak
    powoli awansowała.

    Pozdrawiam,
    Ania http://eoe.pl