PracaGrupypl.praca.dyskusje › Składanie długopisów itp. - pytanie

  • 1. Data: 2004-09-06 15:47:36
    Temat: Składanie długopisów itp. - pytanie
    Od: Corso <z...@o...WYRZUC.pl>

    Witam!
    Mam pytanie - czy ktos mial juz doswiadczenia z praca typu skladanie
    dlugopisow itp? Czy to faktycznie ywglada tak jak to jest opisane w
    ofercie? (podejrzewam, ze nie...) Tym bardziej, ze oferta takich firm
    wyglada niezbyt profesjonalnie - ale nie sadzmy ksiazki po okladce. Za
    wszelkie informacje i sugestie z gory dziekuje.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-09-06 17:14:50
    Temat: Re: Składanie długopisów itp. - pytanie
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > wyglada niezbyt profesjonalnie - ale nie sadzmy ksiazki po okladce. Za
    > wszelkie informacje i sugestie z gory dziekuje.

    A co, kaza zaplacic za przesylke czesci do skladania?
    Poczytaj posty z kilku, chocby, tygodni wstecz i odpusc sobie.
    T.