PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki w Cybercom Poland a staż w Comarch.

  • 1. Data: 2010-06-01 12:02:20
    Temat: Praktyki w Cybercom Poland a staż w Comarch.
    Od: lechu <w...@g...com>

    Witam,
    Mam możliwość odbycia praktyk ( III rok informatyki) w łódzkich
    oddziałach Cybercom i Comarch. Mam problem z podjęciem decyzji.
    Chciałbym prosić o jakieś opinie na temat tych dwóch firm. W której z
    firm mógłbym zdobyć więcej doświadczenia. Chodzi mi głównie o
    aplikacje mobilne, systemy wbudowane ewentualnie .NET. W Comarchu
    bardzo kusi mnie płatny staż, w Cybercom natomiast bardzo elastyczne
    godziny odbywania praktyk. Będę wdzięczny za wszelkie porady.