PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sąd pracy

  • 1. Data: 2003-10-24 18:43:51
    Temat: Sąd pracy
    Od: " timii" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jeżeli w wypowiedzeniu o pracę pracodawca wskazał mi sąd pracy do którego mam
    sie odwołać to mogę tylko tam złozyć odwołanie(siedziba pracodawcy a moje
    miejsce pracy to jakies 500 km ) czy mogę do właściwego sądu pracy w miejscu
    zamieszkania ? Czy mówi o tym jakiś przepis czy jest to tylko wymysł
    pracodawcy ?

    Ps. Czy dzisiaj mamy piątek trzynastego? ;)

  • 2. Data: 2003-10-24 18:57:34
    Temat: Odp: Sąd pracy
    Od: "martin" <m...@W...gazeta.pl>

    Użytkownik timii <t...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnbrt7$9q5$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    miejscu
    > zamieszkania ? Czy mówi o tym jakiś przepis czy jest to tylko wymysł

    To zależy jakie w angażu miałeś podane miejsce pracy, jeżeli zbieżne z
    miejscem zamieszkania to oczywiście odwołanie mozesz złożyć do Sądu Pracy
    wlaściwego dla Twojego miejsca zamieszkania.
    pozdr.
    /

  • 3. Data: 2003-10-24 19:30:21
    Temat: Re: Odp: Sąd pracy
    Od: " timii" <t...@g...pl>

    martin <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > miejscem zamieszkania to oczywiście odwołanie mozesz złożyć do Sądu Pracy
    > wlaściwego dla Twojego miejsca zamieszkania.

    Miejsce pracy i zamieszkania jest takie same - dzięki
    Z pewnością chce mnie wkręcić bo i datę odwołania do Sądu Pracy przedłużył
    sobie do 14 dni gdzie Art. 264. § 1. Kodeksu Pracy mówi o 7 dniach

  • 4. Data: 2003-10-27 00:42:41
    Temat: Re: Sąd pracy
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Fri, 24 Oct 2003 18:43:51 +0000 (UTC), " timii" <t...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > czy mogę do właściwego sądu pracy w miejscu zamieszkania ?

    Mozesz do ktorego z tych dwoch zechcesz, jesli sad uzna ze nie jest wlasciwym
    przesle dokumenty do sadu wlasciwego. Generalnie sady pracy sa bardzo
    wyrozumiale jesli dziala sie samemu nie zatrudniajac adwokata lub radcy.

    Kyniu

    --