PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › SKŁADANIE DŁUGOPISÓW

  • 1. Data: 2009-12-02 19:59:55
    Temat: SKŁADANIE DŁUGOPISÓW
    Od: marcin <m...@g...pl>

    Składanie długopisów, adresowanie kopert na umowę, składanie
    długopisów na własny rachunek, praca w swoim domu, możesz zarobić
    2.000zł miesięcznie, uczciwa firma.obsługujemy cały kraj, zgłoszenia
    listowne koperta zwrotna + znaczek t.605-048-305 w g.16-21, e-
    mail:m...@g...pl Marcin Godlewski ul.Toruńska 6/1 05-300
    Mińsk Mazowieck

  • 2. Data: 2009-12-03 18:56:12
    Temat: Re: SKŁADANIE DŁUGOPISÓW
    Od: "gazaj" <g...@w...pl>

    marcin wrote:
> [...]
    > 2.000zł miesięcznie, uczciwa firma.obsługujemy cały kraj, zgłoszenia
    > listowne koperta zwrotna + znaczek t.605-048-305 w g.16-21, e-

    Po co koperta zwrotna, skoro można pisać na email?

    --
    gazaj

  • 3. Data: 2009-12-04 07:02:35
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Nie wiem czy to oszust czy uczciwy ale znaczek mozńa przy znajomoście na
    poczcie zwrócić i dostac kase. Niewiele ale zawsze coś. Ziarnko do ziarnka
    ..

  • 4. Data: 2009-12-07 10:04:12
    Od: jerrynews <j...@g...pl>

    Koperta ze znaczkiem jest potrzebna po to żeby przysłali umowę i
    formularz wpłaty.
    Po wpłacie pieniędzy ok 50 zł "firma" przysyła małą paczuszkę
    w której jest kilka niekompletnych nie pasujących do siebie
    części długopisów (wygrzebanych gdzieś w śmietniku)
    i informacja żeby szukać sobie samemu na ten "badziew" zbytu.
    Wszystko zgodnie z prawem!

    Uważajcie! ja się raz naciąłem i nigdy więcej!!!!

    odesłać umowę

  • 5. Data: 2009-12-07 10:29:13
    Od: "pl" <....@t...pl>

    Użytkownik "jerrynews" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystko zgodnie z prawem!
    >
    > Uważajcie! ja się raz naciąłem i nigdy więcej!!!!

    To podaj jego adres, moze ktos zlozy mu wizyte.
    Ale nie wachaj sie! napisz tu na grupie i podaj jego adres
    zamieszkania.

    To jest ten sam gosciu ktory poszukuje do obslugi e-mail, spamer.
    Chyba tu na grupie poslyguje sie drugim nickiem patty987 i chyba jeszcze
    jednym, mam gdzies to w poczcie.
    Trzeba tempic ku.....
    Ciekawe jaka jeszcze dzialalnosc prowadzi zgodnie z prawem.

  • 6. Data: 2009-12-07 11:00:20
    Od: jerrynews <j...@g...pl>

    Jak bym miał adres to bym sam pojechał i mu jaja urwał
    ale nawet adresu nie podał tylko numer skrzynki pocztowej.