PracaGrupypl.praca.dyskusjeSANITARIUSZ Z DOKTORATEM › SANITARIUSZ Z DOKTORATEM
    From: "OPYTMISTA" <h...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: SANITARIUSZ Z DOKTORATEM
    Date: 22 Sep 2003 21:01:30 +0200

    Witam Wszystkich
    Opowiem, krótką historyjkę, która przytrafiła mi się ostatnio w pracy:-).

    Jestem ratownikiem medycznym w pogotowiu ratunkowym( ukończone 2 letnie
    medyczne studium zawodowe). Pracując już ukończyłem innne studia oraz studia
    podyplomowe. Jednak nie mogę dostać innej , bardziej satysfakcjonującej mnie i
    lepiej opłacanej pracy:-(. Praca Ratownika medycznego ( nie docenianego w
    naszym chorym kraju)( mimo, że mamy olbrzymie umiejętności niesienia 1 pomocy(
    2 lata teorii i praktyki podczas nauki w studium medycznym( lekarze na studiach
    mają tylko 20 godzin 1 pomocy), to w obecnej chwili praktycznie praca
    sanitariusza ( dawniej byli to w większości ludzie po szkole podstawowej).

    Ostatnio podczas wizyty w domu u pacjenta, człowiek bardzo lekceważąco i z
    wyższością mnie traktował, zapytał wreszcie " a co trzeba zrobić by byćteraz
    sanitariuszem? , Jakie masz chłopcze wykształcenie? " - Odpowiedziałem (
    zgodnie z prawdą), że na razie mam tytuł mgr i ukończone studia podyplomowe
    ale muszę jeszcze napisać doktorat bo mi nie przedłuzą umowy. Nie wiem czy
    facet uwierzył ale minę miał nieciekawą:-)