PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzut moneta ? › Rzut moneta ?
    From: "leszczyk" <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rzut moneta ?
    Date: Sun, 14 Mar 2004 23:51:14 +0100

    Mam spory problem. Otoz szukalem pracy przez kilkanascie tygodni i nic, a
    teraz prawie w tym samym czasie dostalem dwie oferty. Praca na podobnych
    stanowiskach, oferuja podobne wynagrodzenie. Jedna firma zatrudnia ok. 50
    osob, druga jest mniejsza i pracuje w niej tylko kilka osob. W tej mniejszej
    prawie wszystko juz zostalo dogadane, choc umowy jeszcze nie podpisalem, ale
    we wtorek mam to zrobic. W tej wiekszej firmie konczy sie proces rekrutacji,
    jestem w scisles czolowce i widze, ze mocno sie mna interesuja i mam bardzo
    wielkie szanse na zatrudnienie (oceniam je na ok. 80-85%). Do tej pory caly
    ten kociol ukrywalem przed oboma firmami, ale nadchodzi czas, aby podjac
    ostateczna decyzje. I mam teraz wielki bol glowy, na co sie zdecydowac, zeby
    nie popelnic zyciowgo bledu i nie zostac na lodzie. Praca w tej wiekszej
    firmie bylaby pewnie lepsza chcocby na mozliwosci awansu i rozwoju, ale tam
    mam bardzo wielka szanse, ale jeszcze nie jest to pewne na 100%. w tej
    mniejszej pozostala juz tylko formalnosc, podpisac umowe. Mielisce kiedys
    podobna sytuacje w zyciu? Bo ja juz nie wiem co zrobic? Podzielcie sie swoim
    doswiadczeniem z takich sytuacji, bo chyba pozostal mi tylko rzut moneta,
    orzel albo reszka :)))