PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ryzyko wyjazdu do pracy !

  • 1. Data: 2002-02-04 15:11:58
    Temat: Ryzyko wyjazdu do pracy !
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Mam sprawę do lepiej zorientowanych w tym temaci, chodzi mi o wyjazd do pracy
    za granicę z ogłoszenia. Mam na mysli na wyjazd do pracy do czegokolwiek, nigdy
    nie wybierałem się jeszcze ale teraz mam taki zamiar tylko nie wiem na ile
    można ufać pośrednikom którzy załatwiają pracowników tutaj w Polsce oferując
    prace np. w Anglii (znam średnio angielski). Obawiam się czy to nie kit i czy
    nie zrobie sobie np wycieczki do Londynu i z powrotem. Chciałbym wiedzieć co wy
    o tym myślicie i prosiłbym was o informacje na temat takiej pracy. Chodzi mi o
    każdą pracę ale preferowałbym kraj angielskojęzyczny. Jestem po studiach 1,5
    roku i mam skończone dwa kierunki ale głownie chodzi mi oto żeby by szlifować
    język i zarobić parę groszy na życie, w Polsce jak dotąd jest to raczej
    niemożliwe albo wyjątkowe trudne.

    Będę bardzo wdzięczny.

    Boniek

    m...@p...onet.pl