PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia? › Rynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia?
    From: t...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rynek pracy w Lodzi - Wasze spostrzezenia?
    Date: 24 Aug 2005 12:58:57 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Dotychczas czytalem grupe pl.praca.dyskusje. Dzisiaj postanowilem jednak
    zamiescic pierwszego posta.

    Aktualnie poszukuje pracy w branzy IT, miejsce zamieszkania to Lodz.

    Moje wyksztalcenie nie jest z tym zwiazane. Ukonczylem Uniwerek w Lodzi - Wydz.
    Prawa i Administracji, kierunek administracja. Biegle posluguje sie jez.
    angielskim (FCE, CAE). Jeszcze w czasie studiow rozpoczalem prace jako
    informatyk. Zawsze mnie to interesowalo, ale bylo to raczej hobby. Poczatkowo
    pracowalem przy tworzeniu stron www, krotko jako wdrozeniowiec (oprogramowanie
    dla bankow i firm), a od 5 lat pracuje w pewnej miedzynarodowej instytucji
    finansowej. Zajmuje sie administrowaniem siecia (4 serwery NT/2000, ok. 90
    stacji roboczych, drukarki sieciowe i inne sprzety).
    Pracy szukam z koniecznosci - niedlugo moje stanowisko zostanie zlikwidowane, a
    obsluge IT przejmie duza, miedzynarodowa firma.

    Przegladam ogloszenia oraz wysylam oferty (wyslalem juz z 50 - w odpowiedzi na
    ogloszenia oraz z wlasnej inicjatywy). Jednak sytuacja troche mnie dziwi. Bylem
    na kilku rozmowach - szukano informatykow do administrowania LAN oraz wszystkim
    co z tym zwiazane. Proponowano wynagrodzenie 1100zl-1200zl netto. Dwa razy
    uslyszalem wprost, ze mam za wysokie kwalifikacje do pracy jako informatyk (az
    nie chce mi sie wierzyc, ze to prawda).

    Czy to normalne? Czy rzeczywiscie sytuacja na rynku pracy w Lodzi jest az tak
    kiepska?

    Inna sprawa to oferty pracy "dla informatykow", z ktorych mozna wyczytac, ze
    potrzebny jest ktos do administrowania siecia, programista oraz wdrozeniowiec...

    Jakie sa Wasze spostrzezenia dot. rynku pracy w Lodzi? Czy mozna w chwili
    obecnej znalezc prace za jakies rozsadne pieniadze, czy moze trzeba szukac w
    Stolycy, albo za granica?

    Pozdrawiam

    Timex