PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy a dni wolne ?

  • 11. Data: 2005-03-03 22:46:31
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy a dni wolne ?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Pe.Ka <c...@t...cy>
    wystukał[a]:
    > No to jak w '98 były z winy pracodawcy (korzystałem :) ) to w '99 też
    > musiały być. A skoro zabrali pracownikowi niedawno to znaczy że mnie
    > przerobili :(

    No tak, tylko że te dni są udzielana *na wniosek pracownika*. Jeżeli nie
    zażądasz ich od pracodawcy to po prostu przepadają.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2005-03-04 10:25:01
    Temat: albo wypowiedzenie, albo porozumienie stron
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    Treść pytanie jest niejasna.
    Jest albo wypowiedzenie, albo porozumienie stron. To dwie różne rzeczy i każdym
    przypadku inne uprawnienia.

  • 13. Data: 2005-03-04 10:56:19
    Temat: Re: albo wypowiedzenie, albo porozumienie stron
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    bca wrote:
    > Treść pytanie jest niejasna.
    > Jest albo wypowiedzenie, albo porozumienie stron. To dwie różne rzeczy i każdym
    > przypadku inne uprawnienia.

    A właśnie. I w przypadku porozumienia stron zdaje się nigdy nie było
    możliwości otrzymania tych wolnych dni na poszukiwanie pracy.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2005-03-04 12:06:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 3 Mar 2005 13:58:18 +0100, "Jerzman"
    <j...@a...net.pl> zakodował:

    >A dlaczego się nie należą ?
    >Przecież zawsze tak było ?

    Nigdy przy porozumieniu nie należały się dni wolne na poszukiwanie
    pracy (chyba, że porozumienie stanowi inaczej).

    Kiedyś było tak, że przy wypowiedzeniu zawsze należały się dni na
    szukanie, a obecnie jest tak, że tylko gdy pracodawca wypowiada umowę
    (co IMO jest logiczne).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded