PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje › Referencje
  • Data: 2003-02-19 18:07:59
    Temat: Referencje
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Do tej pory myslalem, ze referencje uzyskam w chwili gdy zdobede jakies
    doswiadczenie zawodowe. Z tym na razie bylo kiepsko, wiec moje CV nie
    wyglada dumnie, no i brakuje w nim tych nieszczesnych referencji, ktore
    zawsze w jakims tam stopniu zwiekszaja szanse kandydata (w kazdym badz
    razie pewnie lepiej je miec niz ich nie miec).
    Prace zdobeda Ci, ktorzy potrafia najlepiej wykorzystac swoje szanse i to
    co maja. Ja zastanawiam sie, czy ma sens w referencjach podawac namiary na
    mojego wykladowce (oczywiscie gdyby sie zgodzil). On co prawda nie wie
    jakim jestem pracownikiem, ale wie jakim jestem uczniem i ogolnie
    czlowiekiem. Moglby przykladowo powiedziec cos na temat mojej
    komunikatywnosci, kultury osobistej, prezencji, umiejetnosci wspolpracy z
    grupa, sumiennosci itp. Sadzicie, ze warto takie mozliwosci wykorzystywac?

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl