PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztow za studia › Re: zwrot kosztow za studia
    From: "Robert madziara" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot kosztow za studia
    Date: Tue, 12 Jun 2007 06:45:09 +0000 (UTC)

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > A co pisze na ten temat w tym rozporządzeniu?

    Ponizej tekst z rozporzadzenia, wydaje mi sie ze nie powinienem miec
    klopotow, ale wole sie upewnic..

    Pracodawca nie może żądać od pracownika zwrotu poniesionych wydatków, jeśli
    rozwiązanie z nim stosunku pracy zostało spowodowane:
    &#166; szkodliwym wpływem wykonywanej pracy na zdrowie pracownika, stwierdzonym
    orzeczeniem lekarskim, a zakład pracy nie przeniósł go do innej pracy
    odpowiedniej ze względu na stan zdrowia i kwalifikacje zawodowe w terminie
    wskazanym w orzeczeniu lekarskim,
    &#166; brakiem możliwości dalszego zatrudnienia ze względu na inwalidztwo lub
    utratę zdolności do wykonywania dotychczasowej pracy,
    &#166; przeprowadzką pracownika do innej miejscowości, bo jego małżonek zmienił
    miejsce zatrudnienia,
    &#166; przeprowadzką pracownika do innej miejscowości, bo zawarł związek małżeński
    z osobą zamieszkałą w tej miejscowości.