PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnoenie lekarskie po rozwiązaniu umowy

  • 1. Data: 2006-11-02 18:35:06
    Temat: zwolnoenie lekarskie po rozwiązaniu umowy
    Od: "jastra" <j...@p...onet.pl>

    Mam pytanie
    gdzie należy zanieść pierwsze zwolnienie lekarskie po rozwiazaniu umowy o
    pracę wczesniej nie chorowałem .
    doczytałem w archiwum ze do zusu ,
    ale podobno jest też taka opcja ze nie wykorzystałem urlopu i teraz chce go
    wykorzystać po rozwiazaniu umowy zeby
    pracodawca mi nie płacił za niego i teraz w czasie urlopu sie rozchorowałem

    Czu ktoś o czyś takim słyszał
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-02 18:48:45
    Temat: Re: zwolnoenie lekarskie po rozwiązaniu umowy
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "jastra" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie
    > gdzie należy zanieść pierwsze zwolnienie lekarskie po rozwiazaniu
    umowy o
    > pracę wczesniej nie chorowałem .
    > doczytałem w archiwum ze do zusu ,

    Tak, ale jeżeli od rozwiązania umowy nie upłynęło więcej niż 15 dni. Zus
    ci wtedy wypłaci (o ile nie zarejestrowałeś się w UP, nie jesteś
    rolnikiem podlegającym krus) jeżeli niezdolność do rpacy trwać będzie
    min. 30 dni.

    > ale podobno jest też taka opcja ze nie wykorzystałem urlopu i teraz
    > chce go wykorzystać po rozwiazaniu umowy zeby
    > pracodawca mi nie płacił za niego i teraz w czasie urlopu sie
    > rozchorowałem Czu ktoś o czyś takim słyszał

    ? eee, to umowa się już rozwiązała, czy jeszcze nie? Jak się rozwiązała
    to pracodawca powinien wypłacić ekwiwalent za niewykorzystany urlop.
    Jeżęli jeszcze nie, to pracodawca może podpisać porozumienie z
    pracownikiem (2 strony muszą się zgadzać) o przedłużenie tej umowy o ten
    niewykorzystany urlop (coś ala aneks do umowy). Ale stosunek pracy wtedy
    się nie rozwiązuje.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)