PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie dyscyplinarne › Re: zwolnienie dyscyplinarne
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Date: Wed, 1 Nov 2006 15:33:50 +0000 (UTC)

    Dnia 1 Nov 2006 05:16:08 -0800, e...@d...internetdsl.pl
    <e...@d...internetdsl.pl>
    w <1...@h...googlegroups.co
    m> napisał:

    > witam
    > mam pytanie dostałem kartkę z informacją ,że pracodawca zwalnia
    > mnie z obowiązku swiadczeń pracy na 7 dni .w tym czasie do związków
    > wpłyneło pismo o zwolnienie mnie dyscyplinarnie (pracuje 17 lat)na
    > podstawie zeznań składanych na policji . aby było jaśniej to
    > przedstawie to w skrócie:miesiąc temu zaczymano grupę ludzi z

    Pracuejsz 17 lat, nie wiesz, że przed przecinkami nie robi się spacji i
    piszesz 'zatrzymano' przez cz?

    > ochrony i pracowników podczas kradzieży .ja w tej sprawie nie miałem
    > z tym nic wspólnego ale na przesłuchaniu jeden z ochrony podał moje
    > nazwisko i powiedział,że dawałem mu produkty które zostały
    > skradzione i coś tam sobie jeszcze wymyślił co nie jest do końca
    > prawdą. Mam pytanie czy na podstawie jednego oskarżenia i to osoby
    > która była złapana na gorącym uczynku zakład pracy może mnie
    > zwolnić i to do tego dyscyplinarnie. 2 jak czytałem w innych

    W teorii utrata zaufania do pracownika, jednak z drugiej strony masz
    zagwarantowaną niewinność do momentu udowodnienia winy, więc sprawa jest
    raczej do wygrania w sądzie pracy o przywrócenie do.

    > sprawach jak bym poszedł teraz do lekarza i nie odbierał zwolnienia i
    > przeczymał owe 30 dni jakie zakład ma na czs podjecia decyzji o
    > zaistniałej sytuacji to by było już po wszystkim, 3 czy jak ja bym

    Pocztowe potwierdzenie odbioru, list polecony, nawet jak nie odbierzesz,
    to od któregoś momentu będzie się liczyło, jakbyś odebrał, było niedawno
    w Rzeczpospolitej na żółtych stronach.

    > złożył przed otrzymaniem zwolnienia wniosek o zwolnienie za
    > porozumieniem stron jak to wygląda w naszym prawie i co możecie
    > doradzić nadmieniam jeszcze raz ,że są to tylko pomówienia nie
    > mają żadnych dowodów o mojej winie

    Nie ma dowodów, nie ma konkretnego powodu do zwolnienia, zapytaj się
    pracodawcy, czy ma wystarczające dowody aby je obronić w Sądzie Pracy, i
    sprawdź, czy rzeczywiście.
    Chyba że nie chcesz pracować u niego i masz inną pracę, to wtedy zamień
    na porosumienie stron.

    ja czyli jakub
    Revoke.