PracaGrupypl.praca.dyskusjezostałem rachmistrzem › Re: zostałem rachmistrzem
    From: "Jacek Kr" <j...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zostałem rachmistrzem
    Date: Wed, 24 Apr 2002 22:18:59 +0200

    Ja zrezygnowałem.W sumie poswiecisz ok.1,5 mieś. w tym 1 miesiąc po 12 godz.
    dziennie.Ile czasu zmitrężysz na obchodzie przedspisowym to twoje.Bez
    zapłaty.
    Nalatasz ,naprosisz,naskomlisz prosząc ludzi celem umówienia się.Jeśli praca
    ma być wykonana żetelnie ,to z kursu powinieneś znać trochę
    socjologii,psychologii,
    prawa budowlanego, trochę weterynarii , agrotechniki i jeszccze trochę
    takich
    śmoi-boi.Niektóre rzeczy spisywane są do sprawdzenia ze statystykami
    i kontrolerom musi sie zgadzać bo jeśli nie ,to nie zapłacą.Po wszystkim
    będziesz chodził z 1 tydzień lub więcej wzywany na poprawki bo ci nie
    zaliczą i nie zapłacą.
    Bilety autobusowe na drugi koniec miasta zapłacisz sam, Na teren wiejski to
    samo
    lub dupę w troki i" w dyrdy".Z zarobku odciągną podatek ,składkę ZUS i co
    tam się należy.Jeśli brałeś zasiłek dla bezrobotnych ,to ci go wstrzymają.
    Jak będziesz od 8.00-20,00 na spisie to o kromce od rana nie pociągniesz
    i kupisz jakąś PIZZE.Dziś na gościnę nie licz.Jeśli Ci zaliczą wszystkie
    ankiety
    to wg.szacunków różnych osób masz szansę na czysto zatyrać ok. 500 PLN.
    Rząd RP oczekując tytanicznej pracy "chce szkłem dupe wytrzeć".Do wiadomości
    młodych-tak się kiedyś określało oszukiwanie frajera tyrającego za psie
    grosze .
    Teraz rozumiesz dlaczego tak wielu zrezygnowało.Ja też.
    jk.