PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    From: "stokrotka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Date: 2 Jun 2005 11:21:48 +0200

    > To moze zamiast się zastanawiac co Swiat naokolo Ciebie robi
    > zle, zastanow sie co Ty robisz zle...?
    Ja nie zmieniam świata, po prostu próbuję przetrwać niesprzyjające warunki jak
    niedzwiedź zimę.
    Kilka miesięcy temu przestałam szukać pracy, bo nakłady na poszukiwanie były
    zbyt duże (cena dojazdu, stracony czas).
    Czekam, aż bezrobocie spadnie poniżej około 10%.
    Przy większym warunki pracy są gorzej niż wredne. Uczciwy człowiek nie ma
    żadnych szans. Jak nawet znajdzie pracę, to wcześniej czy później łobuzerja go
    wygryzie.

    > A wiesz, dosc czesto ludzie niestety trafiaja na studia nie
    > po doglebnym przemysleniu sprawy, tylko z powodow roznych,
    > ale kompletnie nie majacych zwiazku z tym, co chca faktycznie
    > robic. I dobrze, jesli ktos sie wystarczajaco wczesnie obudzi
    > zeby zdazyc nadrobic ten czas.

    A dlaczego on ma nadrabiać swoje błędy moim kosztem ?
    Dlaczego ten, który nie zrobił błędu , skończył kierunek zgodny z
    zainteresowaniami, wiedział czego chce, nie powinien być traktowańy lepiej, a
    przynajmniej nie gorzej ?

    stokrotka