PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Date: Wed, 01 Jun 2005 22:24:19 +0200

    On 6/1/2005 9:57 PM, Sławek wrote:

    > Od ostatnich tygodni męczy mnie cały czas pewna kwestia.........
    >
    > Czy jedynym wymogiem żeby otrzymać pracę jako informatyk (powiedzmy
    > dokładnie jako np. help desk), jest posiadanie mgr inż informatyki???Czy
    > osoba, która (niestety) nie ukończyła studiów wyższych z informatyki (z
    > różnych przyczyn),tylko z zupełnie innego kierunku (np. ekonomia), ale która
    > sama się interesuje IT, robi kursy, certyfikaty (M$, Cisco itp..........),

    Nie widzę żadnego problemu. Akurat informatyka zawsze była domeną
    hobbystów. Znałem informatyków po matematyce, fizyce czy astronomii,
    bardziej egzotyczne kierunki też, imho, nie przeszkadzają. Powiedziałbym
    nawet, że ukończenie ciekawego kierunku studiów może wzbudzać ciekawość
    czy sympatię u rekrutujących. Zresztą, akurat do pracy w helpdesku to
    studia informatyczne niezbyt są potrzebne.

    Chociaż, jak się chwilę zastanowiłem, ekonomia jest tu najgorszym
    możliwym wyborem - jakoś tak psychologicznie nie jestem pewien, czy
    chciałbym pracować (powiedzmy, że w helpdesku) z kimś, kto poszedł na
    tak oportunistyczne studia. Bez obrazy, chciałeś poważne podejście. Już
    wolałbym chyba kogoś zupełnie bez studiów.
    Może przestań chwalić sie tym dyplomem potencjalnym pracodawcom? Skoro
    masz (jakieś) doświadczenie i certyfikaty?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -