PracaGrupypl.praca.dyskusjezmuszanie pracownika do urlopu › Re: zmuszanie pracownika do urlopu
    From: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmuszanie pracownika do urlopu
    Date: Mon, 6 Oct 2003 17:03:39 +0200

    Użytkownik <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:3dd0.000013a8.3f7f104c@newsgate.onet.pl...
    > Owszem. Strona internetowa nie może byc jednak użyta w sporze z
    pracodawcą. W
    > takim przypadku można posłużyć się jedynie znowelizowanym Kodeksem Pracy w
    > formie pisanej. Poza tym nie posiadam komputera i korzystając z czyjejś
    > uprzejmości nie chcę narażać Go na konsekwencje długotrwałego
    przeszukiwania

    Więc nie miej pretensji do ludzi, że dyskutują na ten temat. To jest grupa
    dyskusyjna, a nie kancelaria porad prawnych. Tutaj różne wypowiedzi mogą się
    znaleźć. Z tego, co widzę, konkretne i jasne odpowiedzi na Twoje wątpliwości
    też padły.

    > Przerwa wywołana ciążą mojej koleżanki w żaden sposób nie jest w stanie
    > zakłócić pracy mojej Firmy (mówimy o zakładzie zatrudniającym kilkaset
    osób), a
    > propozycja urlopu nie jest zaleceniem kierownictwa Firmy.

    Twoja przełożona ma inne zdanie na ten temat. Raczej nie zawalczysz.

    mangha