PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy › Re: zmiana pracy
    From: "fotech" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiana pracy
    Date: Sat, 29 Jul 2006 10:15:57 +0200

    > Polecacie jakiś system poszukiwania pracy?
    > szczerze nie wiem jak mam podejść temat zmiany pracy...

    nie ucieka sie pracy, tylko dlatego ze ja trzeba robic. Jesli potrzebujesz
    nie-studnetow zeby wykonac robote, powiedz twardo szefowi, ze chcesz nowych innych
    ludzi, sciagnij takich, i okresl z nimi za co kto odpowiada i pilnuj czy zostalo
    zrobione w termninie. Raz nie zrobione, drugi i wypad po nastepnego. Jesli szef
    bedzie mial watpliwosci, ze projekt ma byc robiony jednak studentami, to mu powiedz
    prawde, ze sobie musi sam to nimi zrobic.

    Co do agencji rekrutujacych, to wydaje mi sie, że to istotnie zalezy od charakteru
    pracy jakiego szukasz. Ja osobiscie nie wierze w to, ze oddac swoje CV np do
    Bigramu, oni wprowadza do swoich systemow i po 3 dniach ktos bedzie mnie chcial
    zatrudnic. Nie mam pojecia kto tam siedzi i co robi, ale mi to zupelnie nie pasuje:)

    Ale moze inni sa zadowoleni.
    Wojtek