PracaGrupypl.praca.dyskusjeźle szukam? › Re: źle szukam?
  • Data: 2004-08-09 11:39:55
    Temat: Re: źle szukam?
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

    Internet, z zwlaszcza p.p.o. mozesz traktowac jako zabawe, wiekszosc
    realnych ogloszen pojawia sie w poniedzialkowej Gazecie Wyborczej, jesli w
    internecie to www.pracuj.pl lub www.jobpilot.pl
    Z drugiej jednak strony jakos praca dla elektronikow mi sie w oczy
    specjalnie nie rzuca, jesli mam byc szczery :)

    Wojtek

    Tu Wojtku się z Tobą nie zgodzę, ja głównie szukam pracy przez internet -
    grupy, portale(jak pisałeś), natomiast GW niekoniecznie jest wg. mnie dobra.
    Przestałem ją kupować od kiedy stwierdziłem że nie ma tam raczej ogłoszeń
    innych jak dla przedstawicieli handlowych, zresztą ogłoszenia z GW często
    poparte są tymi w internecie.

    Też kiedyś w oferty internetowe nie wierzyłem, ale miałem już dzięki temu
    parę rozmów kwalifikacyjnych.

    Bezrobotnemu polecam samemu dać ogłoszenie na pl.praca.szukana, w moim
    przypadku zaskutkowało to "kopem" odzewu.

    pzdr.
    Artur