PracaGrupypl.praca.dyskusjezbliża się koniec umowy na czas okreslony › Re: zbliża się koniec umowy na czas okreslony
  • Data: 2005-03-22 17:47:33
    Temat: Re: zbliża się koniec umowy na czas okreslony
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "klikawa" <[usun_xx]klikawaxx@vpxx.xxpl> napisał w
    wiadomości news:d1p6kq$6pr$1@news.onet.pl...
    > za jakieś 2 miesiące się kończy.
    > i ja, jako pracownik, nie chcę podpisywac nowej.
    > chcę zmienić pracę.
    > czy w związku z tym muszę coś robić, czy w dniu kiedy umowa już nie
    > obowiazuje po prostu nie przychodze do pracy?

    Przede wszystkim trzeba co najmniej na kilka dni przed zakończeniem
    umowy o pracę poprosić o przygotowanie świadectwa pracy, abyś mógł je
    odebrać w ostatnim dniu zatrudnienia i tak, jak piszesz, nie
    przychodzić do pracy.
    Pracodawca mający zamiar zawrzeć z pracownikiem kolejną umowę o pracę
    nie ma obowiązku wydawać świadectwa pracy po kolejnych umowach o pracę
    na czas określony (musi to uczynić na wniosek pracownika).

    wa