PracaGrupypl.praca.dyskusjezbędny matematyk-informatyk? › Re: zbędny matematyk-informatyk?
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zbędny matematyk-informatyk?
    Date: Thu, 12 Feb 2004 08:14:15 +0100

    Użytkownik "hanka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0e60g$ah9$1@inews.gazeta.pl...
    > Skończyłam uniwerek na kierunku matematyka o specjalności informatyka i
    > metody numeryczne.

    No to teraz masz już czas żeby się zacząć _naprawdę_ uczyć...;-)

    > Brak mi doświadczenia, ale chciałabym od czegoś zacząć.
    > Czy w ogóle gdzieś potrzebują matematyko-informatyków??

    Niestety takich specjalności nigdzie nie potrzebują. Potrzebują
    programistów, administratorów sieci LAN/WAN, baz danych, systemów
    unixowych - matematyko-informatyków świeżo po studiach, to mogą potrzebować
    co najwyżej przy roznoszeniu pizzy...;-)

    > Nie wiem już, gdzie mam szukać.

    Na razie, to musisz się zdecydować co chcesz w życiu robić. Informatyka, to
    baaardzo ogólne pojęcie. Potrzebujesz specjalizacji. Zastanów się najpierw
    jaką dziedziną informatyki chcesz się zająć.
    yamma