PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w agencji reklamowej

  • 1. Data: 2004-11-09 09:42:38
    Temat: Re: zarobki w agencji reklamowej
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    napewno mniej niz wiecej. :)))

    miałem rok stycznosc z wieloma agencjami reklamowymi.
    miesci sie toto w domkach 1 rodzinnych, wiara zarabia na podstawie umów o
    dzieło
    bardzo nędzne pieniądze ( ponizej 1K ) agencja żyje od zlecenia do zlecenia.
    Te małe i srednie nie płaciły mojej firmie nawet po 6 miesiacach za usługe,
    bo pozytkowały kase zarobiona na mojej pracy na bieżąco, i płaciły
    wykonawcom swych zleceń niestety z opóźnieniem.

    Wiec ja moge powiedziec ze praca w takiej agencji w 80% to bida z nędzą.
    zwłaszcza dla handlowca, który musi sie zabijac o kazdą złotówkę by zarobic
    wiecej...

    jest te 20 % dobrych agencji, nie przeczę, no ale...

  • 2. Data: 2004-11-09 10:34:38
    Temat: zarobki w agencji reklamowej
    Od: "PG" <d...@v...pl>

    pytanie: ile zarabia pracownik (studia, jezyk), w sredniej agencji
    rozwijajacej sie, posredniczacy miedzy klientem a grupa projektantow. Nie
    zarzadza grupa, duzo telemarketingu.

    Mniej wiecej?

    Tom

  • 3. Data: 2004-11-09 11:32:28
    Od: "Tom" <d...@v...pl>

    Użytkownik "Harry" <H...@o...pl> napisał w wiadomości
    > napewno mniej niz wiecej. :)))
    >

    > jest te 20 % dobrych agencji, nie przeczę, no ale...

    OK powiedzmy agencja obslugujaca czasami sieci. Ktos wie jak to wyglada z
    puntku widzenia pracownika?
    1. płacą w terminie
    2. płacą ile?
    3. trzymają ludzi /długoterminowa współpraca/
    4. itd...

    Jest tutaj ktoś kto pracuje w średniej wielkości agencji reklamowej?

    pozdrawiam
    Tom

  • 4. Data: 2004-11-09 12:39:02
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Tom" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1. płacą w terminie
    > 2. płacą ile?
    > 3. trzymają ludzi /długoterminowa współpraca/

    Musialbys zadac to pytanie odnosnie konkretnej agencji, bo sa rozne.
    Sytuacja w malych agencjach wyglada przewazajaco tak, jak powiedzial Harry.
    Z placeniem w terminie bywa roznie (zaleznie od zlecen) i zespol zwykle
    rozumie, ze wynika to z sytuacji, placa dazy ku jak najnizszej stalej z
    ewentualnym dzieleniem sie zyskiem (premie) gdy jakis klient da zarobic,
    poza "trzonem" (zespol kreatywny) ludzie typu accounci, handlowcy,
    rzemieslnicy wykonawczy (grafika, sklad) przychodza i odchodza itd.
    Generalnie trudna branza dla pracownika, z jednym plusem - w branzy tej
    gdzieniegdzie bywa wspaniala atmosfera i super ludzie (a gdzieniegdzie
    nie) - jesli to jest dla kogos wazny czynnik i lubi okreslone klimaty, to
    moze byc to bardzo satysfakcjonujace zajecie.

    > Jest tutaj ktoś kto pracuje w średniej wielkości agencji reklamowej?

    Ja nie, ale znam troche takich osob i stad te informacje, co powyzej.

    I.

  • 5. Data: 2004-11-09 14:39:25
    Od: "Tom" <d...@v...pl>

    Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie) - jesli to jest dla kogos wazny czynnik i lubi okreslone klimaty, to
    > moze byc to bardzo satysfakcjonujace zajecie.

    chodzi o
    http://www.mediarun.pl/newsList.php?nPage=1&nCategor
    y=0&nDate=0&nName=Schulz