PracaGrupypl.praca.dyskusjezabili mnie stanowiskiem! › Re: zabili mnie stanowiskiem!
  • Data: 2004-10-24 21:51:04
    Temat: Re: zabili mnie stanowiskiem!
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ale chodzi Ci o nazwe stanowiska czy zakres obowiazkow?
    bo przy zalozeniu, ze warunki finansowe sa rozsadne dla Ciebie, to chyba nie
    wazne co to ma byc w nazwie... chyba ze wszystko rozbija sie o przypadek
    pani sprzataczki, ktora chce, aby jej stanowisko na wizytowce nazwac manager
    ds. powierzchni plaskich

    --
    dropzone