PracaGrupypl.praca.dyskusje › z pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-09-27 19:22:12
    Temat: z pl.praca.oferowana
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    1...@n...onet.pl

    no normalnie płakać sie chce jeśli w tych czasach od kierowcy wymagają CV i
    zdjęcia żeby przewieźć 2 paczki dziennie na umowe zlecenie. Świat się wali.

    --
    d+

    house dj
    olsztyn

  • 2. Data: 2004-09-27 19:32:06
    Temat: Re: z pl.praca.oferowana
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 21:22:12 +0200, "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>
    wrote:

    >1...@n...onet.pl
    >
    >no normalnie p?aka? sie chce je?li w tych czasach od kierowcy wymagaj? CV i
    >zdj?cia ?eby przewie?? 2 paczki dziennie na umowe zlecenie. ?wiat si? wali.
    Niby 8859-2, a jednak cos nie tak?

    BTW: mnie sie spodobal ten fragment:
    W liscie prosze zamiescic nastepujace informacje:
    -marka samochodu
    -model
    -rocznik
    -przebieg
    -pojemnosc silnika
    -kolor
    -ilosc drzwi

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-09-28 12:38:12
    Od: "Funnyfish" <n...@e...pl>

    Użytkownik "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > 1...@n...onet.pl
    >
    > no normalnie płakać sie chce jeśli w tych czasach od kierowcy wymagają CV
    > zdjęcia żeby przewieźć 2 paczki dziennie na umowe zlecenie. Świat się
    wali.

    Zapomniałeś o Liście Motywacyjnym w którym powinieneś napisać że od
    urodzenia marzyłeś o tej pracy i od dziesięciu lat śledziłeś sukcesy firmy w
    której zamierzasz pracować... ;-)

    --
    FF

  • 4. Data: 2004-09-28 13:50:27
    Od: "Immona" <n...@...pl>

    Użytkownik "Funnyfish" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > Zapomniałeś o Liście Motywacyjnym w którym powinieneś napisać że od
    > urodzenia marzyłeś o tej pracy i od dziesięciu lat śledziłeś sukcesy firmy

    Hihi.
    Trafilam kiedys na stosowanie korporacyjnych metod rekrutacji przez... 2 czy
    3-osobowa firme. Informatycy ja zalozyli, chcieli kogos do robienia im
    marketingu. Zaczeli zadawac ciag pytan z podrecznikow o profesjonalnej
    rekrutacji, a ja czulam sie jak w grotesce, bo bylo po nich widac, ze sa to
    normalni ludzie. Chcialo mi sie przerwac przesluchanie i powiedziec:
    opowiedzcie, co dokladnie robicie i sprzedajecie, komu chcecie sprzedac,
    czego ode mnie oczekujecie i co oferujecie, a ja opowiem o sobie wszystko,
    co ma zwiazek z ta praca i moze wam pomoc w decyzji bez koniecznosci
    zadawania tych smiesznych pytan. Oczywiscie dzielnie dotrwalam do konca i na
    szczescie mnie nie przyjeto, podajac nawet powod. Znalam te procedury
    rekrutacyjne i pytania, przeszlam to kiedys z powodzeniem w b. duzej firmie,
    ale dlaczego te male zaczynaja stosowac coraz czesciej takie nieadekwatne
    metody, to nie wiem. To chyba strach, ze sie bedzie w oczach kandydata do
    pracy "nieprofesjonalna" firma.

    Tak jak w pewnej firmie zabronili prazyc kukurydze, bo uznali, ze zapach
    prazonej kukurydzy jest nieprofesjonalny (nie byl to dzial majacy kontakt z
    klientem).

    I.