PracaGrupypl.praca.dyskusjewzory wypowiedzen umowy o prace › Re: wzory wypowiedzen umowy o prace
  • Data: 2002-03-27 11:04:01
    Temat: Re: wzory wypowiedzen umowy o prace
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a7s748$j15$1@news.tpi.pl...
    > Czy gdzies w Internecie to sie znajduje - chodzi mi o wypowiedzenie umowy
    za
    > porozumieniem stron (wypowiada pracownik)

    Nie ma takiej opcji. Albo wypowiedzenie, albo porozumienie.

    Porozumienie wygląda mniej więcej w stylu "Strony zgodnie oświadzczają, iż
    stosunek pracy wynikający z umowy o pracę zawartą dnia,..... pomiędzy .....
    .... ustaje z dniem" Do tego możesz dorzucuć dowolne inne postanowienia (jak
    np. że do wygaśnięcia umowy pracownik ma prawo do dni wolnych na
    poszukiwanie pracy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775