PracaGrupypl.praca.dyskusjewyścig szczurów czy radość życia? › Re: wyścig szczurów czy radość życia?
  • Data: 2004-07-13 11:25:22
    Temat: Re: wyścig szczurów czy radość życia?
    Od: "JureK" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiek ma swoje prawa, a do emerytury trzeba dopracować.
    Nie jesteś w stanie na maxa dopracować do 65 lat. "Wyścig szczurów"
    wytrzymasz kilka lat, a później konkurencja Cię wywali z rynku i będziesz
    bezrobotny. Jest to naprawde sprytny pomysł, aby wypalić Twoje możliwości i
    się Ciebie pozbyć jako niepotrzebnego, "zepsutego" juz narzędzia.

    Pozdrawiam
    JureK
    PS.Pisze z własnego doświadczenia, mam 54 lata, też uczestniczyłem w czymś
    podobnym, było super, ale sie skończyło i jestem już niepotrzebny, bo nie
    dorównam młodym.
    Teraz musze myśleć o czymś co mi da chleb-własna minidziałalność
    gospodarcza. W tym wieku pracy się raczej nie znajduje mimo
    wystarczających kwalifikacji.

    JureK