PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie zmieniajace... › Re: wypowiedzenie zmieniajace...
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie zmieniajace...
    Date: Wed, 15 Aug 2007 18:38:23 +0200

    W wiadomości news:f9up2d$4kj$1@nemesis.news.tpi.pl gardziej <b...@b...pl>
    pisze:

    > zylem wczesniej w przekonaniu, ze zgodnie z art. 42 § 1 k.p. przepisy o
    > wypowiedzeniu umowy o pracę stosuje się odpowiednio do wypowiedzenia
    > warunków pracy i płacy. i mam teraz maly problem z moich bylym
    > pracodawca. nie przyjalem wypowiedzenia (likwidacja dzialu, propozycja
    > innej pracy). pracodawca teraz uwaza, ze odprawa mi sie nie nalezy,
    > cyt. "brak podstawy prawnej" i ze powinienem oddac kase za studia
    > podyplomowe, ktore mi finansowal, a ktore byly mi potrzebne na
    > poprzednim stanowisku... jak to jest z tym, jakie kroki podjac i czy
    > jest o co walczyc?
    Nie bardzo jest o co walczyć, bo sprawa jest oczywista. Zarówno
    wypowiedzenie zwykłe, jak i zmieniające (nieprzyjęte) to jest wypowiedzenie
    ze strony pracodawcy i z tego powodu nie likwiduje prawa do odprawy ani nie
    powoduje konieczności odpłatności za odbyte wcześniej na koszt pracodawcy
    formy doskonalenia zawodowego.
    Kaizen podał niezłe linki wspomagające.
    Na potrzeby ewentualnego postepowania przed sądem pracy dbaj o dowody
    (wszystko pisemnie!).

    --
    Jotte