PracaGrupypl.praca.dyskusjewypoweidzienie o pracę "druki " › Re: wypoweidzienie o pracę "druki "
  • Data: 2003-09-10 18:37:35
    Temat: Re: wypoweidzienie o pracę "druki "
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZYGA" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości :
    > 1. Gdzie mogę znaleźć druki wypowiedzenia o pracę w Internecie

    a po co ci druki? piszesz w jakimś lordzie czy innej gwiezdzie biurowej
    słowa typu:
    " Na podstawie <podstawa prawna> wypowiadam umowę świadczenia pracy przez
    pracownika / na rzecz pracodawcy z dniem xx-xx-xxxx . Data, podpis, miejsce
    na podpis osoby odbierającej"
    I to jest podstawa
    A dalej można napisac jakieś uzasadnienie, ale nie jest konieczne.

    > 2. Jeżeli złożyłem wypowiedznie u pracodawcy czy ma prawo mi odmówić

    Może ci odmówić. Ale po co mu pracownik który nie chce dla niego pracować?

    pzdr
    gromax
    ----