PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypoeirdzenie umowy

  • 1. Data: 2004-06-01 15:54:32
    Temat: wypoeirdzenie umowy
    Od: Backtrim <b...@l...nl>

    witam

    moja zona złożyła dziś wypowiedzenie umowy o prace, z miesięcznym okresem
    wypowiedzenia. W kadrach powiedziano jej że może jutro dostanie odpowiedź
    na to wypowiedzenie.
    Co to znaczy odpowiedź?
    Czy jakaś odpowiedź jest potrzebna?
    Wydawało mi się, że jak ktoś składa wypowiedzenie to nie ma o czym
    dyskutować.

    marcinek

  • 2. Data: 2004-06-01 16:02:29
    Temat: Re: wypoeirdzenie umowy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-01 17:54, Użytkownik Backtrim napisał :

> [...]
    > wypowiedzenia. W kadrach powiedziano jej że może jutro dostanie odpowiedź

    Dyskutować to może i nie ma ale pewnie Twojej żonie chodziło o pracę do
    końca czerwca a w takim przypadku trzeba było złożyć wypowiedzenie
    wczoraj. Jeśli złożyła dzisiaj to okres wypowiedzenia zakończy się
    dopiero 31 lipca. Może tu chodzi o tą odpowiedź.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-06-03 07:45:27
    Od: John Doe <J...@J...com>

    Tue, 1 Jun 2004 17:54:32 +0200, na pl.praca.dyskusje, Backtrim napisał(a):

> [...]
    > Co to znaczy odpowiedź?
    > Czy jakaś odpowiedź jest potrzebna?
    > Wydawało mi się, że jak ktoś składa wypowiedzenie to nie ma o czym

    Moze byc np zwolniona ze swiadczenia pracy (czytaj zakaz wstepu na teren
    zakladu). Odpowiedzia moze byc rowniez rozmowa z pracownkiem -
    niekoniecznie pismo. Tak poza tym wypowiedzenie to wypowiedzenie - nie jest
    wymagane potwierdzanie, zgadzanie sie lub nie.
    Pozdrowienia. JD