PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie - Wawa › Re: wynagrodzenie - Wawa
    From: "Wielki Kot" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wynagrodzenie - Wawa
    Date: Fri, 25 Mar 2005 16:49:32 +0100

    .

    > Znajomość obsługi komputerów Macintosh będzie dodatkowym atutem.
    > Oferty wraz z oczekwianiami płacowymi prosimy przesyłać na:

    Generalnie nie powinno się zamieszczać ogłoszę w których kandydaci juz
    wpierwszym liście mają przedstawić swoje oczekiwania płacowe, swiadczy o o
    braku profesjonalizmu i pachnie amatorszczyzną - widać nie zależy im na
    umiejętnościach tylko na "cenie" pracownika, a w takiej firmie to nie wiem
    czy bym cciał pracować - bo to pewnie wyzyskiwacze, a w szczególnosci jeżeli
    nie podają w ogłoszeniu swojej nazwy (przecież najpierw strony muszą się ze
    sobą "zapoznać") - a nuż ci sie nie spodoba :)

    Ja bym nie pisał o swoich oczekiwaniach ani słowa napomknąłby jednak, że
    jest to jwestia do dyskusji na ewentualnym spotkaniu wstępnym, ze jesteś
    elastyczny a swoje wynagrodzenie chcesz uzależnić od stawianych zadań oraz
    od oceny twojej wiedzy, doświadczenia i przydatności, dokonanej przez
    "rekrutanta"/

    Kot pozdrawia

    gg 2778755
    Tlen - w...@t...pl