PracaGrupypl.praca.dyskusje › wprowadzenie w blad

  • 1. Data: 2007-05-08 12:35:58
    Temat: Re: wprowadzenie w blad
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu grzegorz mojzesz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wzialem roczny urlop na poratowanie zdrowia
    > przyslugujacy mnie po wielu latach pracy tuz przed
    > terminem przejscia na emeryture (nauczyciel), opuszczajac szkole miejsce
    > pracy, ksiegowa i pan
    > dyrektor powiedzieli mi wyraznie, ze moge juz nie wraca
    > do pracy bo mam wystarczajaco wypracowany czas
    > do przejscia na wczesniejsz emeryture, po kilku m-cach
    > okazalo sie, ze brakuje mi 6 m-cy do uzyskania emerytury. Wydaje mi sie,ze
    > swiadomie wprowadzono mnie w blad.
    A mnie sie wydaje ze nie jestes nauczycielem a uczniem - doswiadczony
    nauczyciel ma wiecej rozumu w glowie.
    1) Ksiegowa dyrektor swoja droga a samodzielne dowiedzenie sie w ZUSie
    swoja droga
    2) Masz dowod na to ze wprowadzono Cie w blad? Jesli nie to jak to sobie
    wyobrazasz?
    --
    badzio

  • 2. Data: 2007-05-08 12:47:39
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-05-08 14:35:58 +0200, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> said:
    (...)
> [...]
    > swoja droga
    > 2) Masz dowod na to ze wprowadzono Cie w blad? Jesli nie to jak to

    No tak. Trzeba pamiętać, że standardy mamy rodem z Rosji carskiej.
    Bumaga nade wszystko. Nikt za nic nie odpowiada, nikt nic nie znaczy,
    nikomu nie wierzymy. A jak czasami uwierzymy, to szybko się dowiemy o
    błędzie. Czasami boleśnie. Wot Polska. Kraj dobry tylko dla
    "przytomnych" cwaniaków.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 3. Data: 2007-05-08 13:13:44
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-08 14:47 [camel] napisał(a):

    > błędzie. Czasami boleśnie. Wot Polska. Kraj dobry tylko dla
    > "przytomnych" cwaniaków.

    Pilnowanie własnych interesów to nie cwaniactwo. Księgowa też mogła się
    pomylić. Czasem trzeba się trochę zakręcić za swoim a nie liczyć, że
    inni się wszystkim zajmą.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-05-08 13:22:25
    Temat: wprowadzenie w blad
    Od: "grzegorz mojzesz" <g...@o...eu>

[...]
    mnie w blad. Nie pracuje, nie mam pieniedzy, czekam
    na uzyskanie okresu pozniejszej emerytury. Doradzcie
    mi szanowni internauci, co mam robic? Bez pracy, bez
    pieniedzy. Czy w Polsce nie ma odpowiedzialnosci za
    slowo?Czekam na odpowiedz g...@y...pl
    dzieki.

  • 5. Data: 2007-05-08 15:42:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 May 2007 07:22:25 -0600, "grzegorz mojzesz"
    <g...@o...eu> zakodował:

> [...]
    >mi szanowni internauci, co mam robic? Bez pracy, bez
    >pieniedzy. Czy w Polsce nie ma odpowiedzialnosci za

    Słowo?
    Pisane ma jakieś znaczenie. Oczywiście gdy ktoś nie przekracza swoich
    kompetencji.
    Co poradzić może dyrektor na zmianę przepisów?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2007-05-08 19:35:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1pq2h$hnb$1@news.onet.pl grzegorz mojzesz
    <g...@o...eu> pisze:

> [...]
    > sie,ze swiadomie wprowadzono
    > mnie w blad. Nie pracuje, nie mam pieniedzy, czekam
    > na uzyskanie okresu pozniejszej emerytury.
    I tak oto z nauczyciela z powrotem stałeś się uczniem. W płatnej szkole
    życia.
    Odbierasz właśnie lekcję dbania o własne interesy oraz nieufania innym. Nie
    jest to lekcja tania, ale tego co tanie lub za darmo nie ceni się za bardzo.
    Możesz także popatrzeć na to z medycznego punktu widzenia - właśnie ci
    wycinają naiwność.

    > Doradzcie mi szanowni internauci, co mam robic?
    > Bez pracy, bez pieniedzy.
    Postarać się coś zarobić i doczekać emerytury.

    > Czy w Polsce nie ma odpowiedzialnosci za
    > slowo?
    W Polsce - jak wszędzie zresztą - jest przede wszystkim odpowiedzialnośc za
    siebie.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-05-09 06:04:01
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu camel porozsypywal nastepujace haczki:
    > No tak. Trzeba pamiętać, że standardy mamy rodem z Rosji carskiej.
    > Bumaga nade wszystko. Nikt za nic nie odpowiada, nikt nic nie znaczy,
    > nikomu nie wierzymy.
    Do czego pijesz? Sadzisz ze powinno sie zawsze wierzyc wszystkim na
    slowo, bez dowodow?
    --
    badzio