PracaGrupypl.praca.dyskusjewolontariat -- pytanie › Re: wolontariat -- pytanie
    From: "Wojtek" <e...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wolontariat -- pytanie
    Date: Sat, 29 Mar 2003 18:33:33 GMT

    Cos wam powiem.. aby zdobyć prace w dziedzinie, która mnie pasjonowała, aby
    sie przebranżowic i robić wreszcie to co lubie i do czego sie kształciłem..
    byłem gotowy pracować za darmo...
    Mam wyższe wykształcenie podyplomowe, kilka kursów, język, doświadczenie.. i
    takie tam "niezbędniki".

    I wiecie co?.. nie da rady :)) boją sie? .. podejrzewają ze cos ze mną nie
    tak? Sam nie wiem...
    Że ja mając czasami lepsze wykształcenie ( nie mowie o kwalifikacjach) chce
    opracować za darmo.. boja sie porównania.. boją sie o swoją pracę..????

    Wysłałem kilkadziesiąt listów do firm.. nikt nie był zainteresowany.

    Wojtek