PracaGrupypl.praca.dyskusjewłasna gazeta › Re: własna gazeta
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: własna gazeta
    Date: Tue, 19 Jul 2005 11:59:41 +0200

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:33d9.00000609.42dccbc2@newsgate.onet.pl...
    > Bardzo dziwi mnie pesymizm i złośliwość ludzi odpowiadających na moje
    pytanie.
    > Czy na prawdę na świecie nie ma już zapaleńców, ludzi z pasją wierzących w
    swoje
    > pomysły?
    > PZDR

    To nie jest zlosliwosc, tylko znajomosc rynku. Piotr jest bylym
    dziennikarzem, a Maciej copywriterem. Wydawanie gazety papierowej to nie
    tylko teksty i sklad: to takze druk i kolportaz - oraz promocja, bo za
    wylozenie w kiosku w widocznym miejscu sie tez placi i bez zaplacenia albo
    kioskom, albo uzycia innej formy reklamy nikt nie bedzie wiedzial, ze cos
    nowego istnieje, wiec jak ma o to poprosic?

    Gazety nie zarabiaja na sprzedanych egzemplarzach, tylko na reklamie i
    dotyczy to nawet gigantow na rynku, majacych wielkie naklady.

    Powiedz, w ilu egzemplarzach bys chciala to drukowac i jaka droga
    rozprowadzac oraz jaka by byla objetosc tego - to policzymy wspolnie chocby
    same koszty druku. Moze to Cie przekona, ze to nie zlosliwosc przez nas
    przemawia, tylko swiadomosc, ze druk kosztuje i ze bez kapitalu nie ma szans
    robic innej gazety/czasopisma jak internetowa.

    I.