PracaGrupypl.praca.dyskusjewlasna firma › Re: wlasna firma
  • Data: 2002-12-14 08:27:58
    Temat: Re: wlasna firma
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atc8u4$9l2$1@news.tpi.pl...

    > Dzięki za info, niestety nasunęły mi się kolejne wątpliwości.
    > Jeśli się zdarzy, że mnie zwolnią to i jeśli zataję info o własnej firmie,
    > czy to grozi jakimś procesem???
    > Czy tracę także możliwość korzystania z usług sądów pracy???

    To jest źle postawiony problem, nie zataisz, bo to miałoby miejsce, gdyby
    istniały przepisy nakazujące Ci oficjane poinformowanie pracodawcy o tym że
    masz dzaiłalność godpodarczą, a takich nie ma (chyba że wynika to z umowy o
    prace w części dotyczacej konkurencji).
    Oczywiście że z Sądu Pracy będziesz mógł zawsze skorzystać (zgłoszenie lub
    nie nie ma na to żadnego wpływu).

    Wiesiek