PracaGrupypl.praca.dyskusjewidzialem ogloszenie i oczom nie wierze › Re: widzialem ogloszenie i oczom nie wierze
  • Data: 2003-11-07 07:40:46
    Temat: Re: widzialem ogloszenie i oczom nie wierze
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem o tych wszystkich znizkach na rencistów, ale cały czas myśle o tej
    > licencji ochroniarskiej!
    > chyba trzeba mieć jakąś kondycję, no i uprawnia ona do posługiwania się
    > bronią, a jak kuternoga ma gonić bandytę a okularnik z -4 strzelać??

    Przecież Fotech napisał wyraźnie, że ochrona to nie tylko bieganie z pałką i
    gnatem ale także działania nie wymagające większej sprawności fizycznej -
    np. montaż i obsługa systemów monitorujących.
    Takie rzeczy też wymagaja licencji - niestety nie wiem czy jest to taka sa a
    licencja jak dla byczka z tonfą (IMO powinna być inna, ale któż ogarnie
    meandry naszego prwawodawstwa)
    pozdrawiam
    Paweł