PracaGrupypl.praca.dyskusje › w niemczech - informatyk ??

  • 21. Data: 2003-09-04 14:03:22
    Temat: Re: w niemczech - informatyk ??
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    clockworkoi wrote:
    > Proponuje zatem, abys zglosil ten projekt do bundestagu, ani chybi
    > wybiora cie na kanclerza.
    > Jak dla mnie EOT - nie zwyklem karmic trolli.

    Powinienes dawno zakonczyc udzial w dyskusji i pozwolic aby wyjasnien
    udzilil ktos kto ma na ten temat pojecie, wez przyklad z kolegi ktory
    wlasnie to zrobil.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 22. Data: 2003-09-04 14:12:41
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl> napisał w wiadomości

    > Powinienes dawno zakonczyc udzial w dyskusji i pozwolic aby wyjasnien
    > udzilil ktos kto ma na ten temat pojecie, wez przyklad z kolegi ktory
    > wlasnie to zrobil.

    To samo tyczy sie ciebie - do prostych wyjasnien dorobiles kilka kretynskich
    i czepialskich postow.
    /p

  • 23. Data: 2003-09-04 14:22:06
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    clockworkoi wrote:

    > To samo tyczy sie ciebie - do prostych wyjasnien dorobiles kilka
    > kretynskich i czepialskich postow.

    Widze, ze nie wiesz co oznacza EOT, troll tez bo wlasnie zaczynasz sie
    w niego bawic. A jesli w ktoryms ze swoich postow widzisz proste
    wyjasnienie ktore jest poparte logika i faktami to gratuluje wybujalej
    wyobrazni.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 24. Data: 2003-09-04 14:26:09
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

> [...]
    > w niego bawic. A jesli w ktoryms ze swoich postow widzisz proste
    > wyjasnienie ktore jest poparte logika i faktami to gratuluje wybujalej

    a wez juz schowaj swoja urazona dume do kieszeni
    i nie tlumacz swej niewiedzy tym ze inni tez nie wiedza
    - bo to postawa osla a nie medrca
    /pozdr/

  • 25. Data: 2003-09-04 14:44:23
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    bandziorno wrote:
    > a wez juz schowaj swoja urazona dume do kieszeni

    urazona dume? a ty to prorok jakis?

    > i nie tlumacz swej niewiedzy tym ze inni tez nie wiedza

    Ja sie nie mam z czego tlumaczyc, dowiedzialem sie tego
    co chcialem mimo utrudnien ze strony twojej i twojego kolegi trolla.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 26. Data: 2003-09-04 23:32:36
    Temat: Odp: w niemczech - informatyk ??
    Od: "Yoda" <y...@y...com>

    Użytkownik bandziorno <b...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bj7913$knr$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > Dzieki za opdowiedzi,
    > w koncu zrezygnowalem -

    No to "w koncu" napisz co to za firma ?

  • 27. Data: 2003-09-05 06:36:30
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > To niezupełnie tak.
    > _Związki zawodowe_ "wywalczyły" ustawę zabraniającą zatrudniania
    > obcokrajowców _bez_ wyższego wykształcenia za kwotę mniejszą od średniej
    > płacy na danym stanowisku w Niemczech.
    O, i to jest logiczne!

  • 28. Data: 2003-09-05 06:39:00
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Amerykanie mawiają: Take a chance!
    ... kto nie ryzykuje, ten nie jedzie. Ty właśnie stchórzyłeś.

    -----------
    Andrzej

  • 29. Data: 2003-09-05 14:05:14
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > Amerykanie mawiają: Take a chance!
    > ... kto nie ryzykuje, ten nie jedzie. Ty właśnie stchórzyłeś.

    no bez cienia watpliwosci mozna tak powiedziec,
    ale jakos tak nie zaluje
    /pozdr/

  • 30. Data: 2003-09-05 14:11:12
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > No to "w koncu" napisz co to za firma ?

    -w calym procesie rekrutacji znalazlem
    kilkanascie szczeglikow ktore pojedynczo wydaja sie byc nieistotne
    ale w sumie az tyle tego - wiec przestali byc dla mnie wiarygodni.
    moze wylbrzymilem pewne fakty - moze ostatnio ktos mi
    za duzo opowiadal jak go jakas tam firma wyrolowala

    moge sie myslic co do mojej oceny firmy
    wiec powiem nie wprost
    - kiedys( calkiem niedawno) na tej grupie ktos pytal o te firme i
    udzielilem mu odpowiedzi
    wiec jak ktos bedzie naprawde zainteresowany - to sobie poszuka
    /pozdr/