PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop a odejscie z pracy.

  • 1. Data: 2005-01-21 16:57:32
    Temat: urlop a odejscie z pracy.
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Mam ptanko jesli ktos odejdzie (zgodnie z procedura KP) z pracy, powiedzmy 1 marca,
    to nalezy mu sie przed odejsciem 2/12 czesci urlopu, czy calosc i 2/12??? Chodzi o to
    czy urlop w danym roku wykorzystuje sie za ten rok czy poprzeni?

  • 2. Data: 2005-01-21 17:09:08
    Temat: Re: urlop a odejscie z pracy.
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czy urlop w danym roku wykorzystuje sie za ten rok czy poprzeni?
    >
    >Witam.Jeżeli pracowałeś w tym zakładzie w ubr to należy Ci się urlop za
    ubiegły rok ( ile nie wiem bo nie wiem od kiedy pracujesz ) i proporcjonalnie
    za br 2/12. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-01-21 18:46:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 21 Jan 2005 17:57:32 +0100, "the_foe"
    <t...@W...pl> zakodował:

> [...]
    >czy urlop w danym roku wykorzystuje sie za ten rok czy poprzeni?

    To zależy kiedy rozpocząłeś pierwszą pracę i kiedy nabyłeś prawo do
    pierwszego urlopu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-01-21 21:02:50
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Mam ptanko jesli ktos odejdzie (zgodnie z procedura KP) z pracy,
    powiedzmy 1 marca,
    > to nalezy mu sie przed odejsciem 2/12 czesci urlopu, czy calosc i
    2/12???

    2/12 x 20 (26) dni za rok bieżący oraz ewentualnie urlop zaległy.

    > Chodzi o to czy urlop w danym roku
    > wykorzystuje sie za ten rok czy poprzeni?

    Urlop wypoczynkowy wykorzystuje się w roku, za który przysługuje
    (urlop za 2004 r. w 2004 r. lub najpóźniej do 31 marca 2005 r.).

    wa

  • 5. Data: 2005-01-21 21:15:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 21 Jan 2005 22:02:50 +0100, "wektor"
    <w...@i...pl> zakodował:

    >powiedzmy 1 marca,
    >2/12???
    >
    >2/12 x 20 (26) dni za rok bieżący oraz ewentualnie urlop zaległy.

    Gwoli ścisłości jak ktoś odchodzi 1 marca, to jeżeli ma urlop
    proporcjonalny (a to zależy od odpowiedzi na moje poprzednie pytania)
    to ma 3/12 pełnego wymiaru.

  • 6. Data: 2005-01-22 00:14:22
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    > Gwoli ścisłości jak ktoś odchodzi 1 marca, to jeżeli ma urlop
    > proporcjonalny (a to zależy od odpowiedzi na moje poprzednie
    pytania)
    > to ma 3/12 pełnego wymiaru.

    Jeżeli 1 marca 2005 r. będzie ostatnim dniem zatrudnienia, to
    przysługuje urlop proporcjonalny 3/12 rocznego wymiaru.

    Jednak podejrzewam, że autor wątku zakończy swoją pracę w dniu 28
    lutego 2005 r., czyli w poniedziałek. Chociażby z powodu obliczania
    płacy za ten 1 dzień marca i deklaracji zusowskich, a ponadto 1-2 dni
    urlopu wypoczynkowego za 1 dzień "bycia pracownikiem".

    wa