PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2003-07-01 10:00:38
    Temat: urlop
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Witam,
    Jestem i byłam zatrudniona na umowę o pracę.
    Ile przysługuje mi urlopu i czy w ogóle przysługuje mi?
    Pacowałam 9 miesięcy następnie miałam przerwę 3,5 m-ce. Wypłacono mi
    ekwiwalent za nie wykorzystane klika dni. Miesiąc temu rozpoczęłam nowa
    pracę.
    Czy urlop przysługuje mi dopiero po kolejnych 6 miesiacach w tym przypadku
    po 5 miesiacach w połowie wymiaru. Zgodnie z kodeksem prawo do urlopu
    przysługuje mi po przepracownaych 6 miesiacach. (ale za pierwszym razem czy
    każdorazowo) Jak to interpretować? Gdyby każdorazowo w przypadu np "
    wielbłąda" istniałoby prawdopodobieństwo że nigdy nie pójdzie na urlop?
    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2003-07-01 10:12:03
    Temat: Re: urlop
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > każdorazowo) Jak to interpretować? Gdyby każdorazowo w przypadu np "
    > wielbłąda"  istniałoby prawdopodobieństwo że nigdy nie pójdzie na urlop?

    Jak minie Ci rok pracy to należy Ci się pozostała część Twojego wymiaru urlopu.
    Jeżeli jest to pierwszy w Twoim życiu urlop po przepracowaniu roku. Jeżeli masz
    już staż pracy ponad rok i jest to koejna praca to urlop należy Ci się
    proporcjonalnie do przepracoawnaego czasu pracy. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-01 10:41:49
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    > Jak minie Ci rok pracy to należy Ci się pozostała część Twojego wymiaru
    urlopu.

    Tak, czyli 9 dni????.ale....

    >Jeżeli masz
    > już staż pracy ponad rok i jest to koejna praca to urlop należy Ci się
    > proporcjonalnie do przepracoawnaego czasu pracy. Pozdrawiam.

    Czyli po 1 roku pracy czyli w tym przypadku na koniec sierpnia będzie
    przysługiwało mi 9 dni ????

    Pozdrawiam M.

  • 4. Data: 2003-07-01 18:33:12
    Od: s...@p...onet.pl

    > urlopu.
    >

    > Tak, czyli 9 dni????.ale....

    > Czyli po 1 roku pracy czyli w tym przypadku na koniec sierpnia będzie
    > przysługiwało mi 9 dni ????

    Witam
    Nie wiem jaki masz wymiar ale przypuszczam że dobrze wyliczyłeś.Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-07-02 06:38:04
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    18 dni.
    Dzięki i pozdrawiam.