PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie miesiac w miesiac

  • 1. Data: 2002-06-28 09:18:11
    Temat: umowa zlecenie miesiac w miesiac
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Witam.
    Czy w kodeksie pracy nie jest zapisane ze trzecia umowa zlecenie przechodzi
    automatycznie w umowe o prace? moze sie myle.. cos takiego zaslyszalem
    Moja dziewczyna pracuje dla znanego banku bedac zatrudniana miesiac w
    miesiac przez firme Adecco... czy to legalne ona pracuje juz 8 misiac
    podpisujac ciagle umowy zlecenie.. nie ma zadnych praw do urlopu itp...
    itd..

    pozdr. Marcin

  • 2. Data: 2002-06-28 09:40:04
    Temat: Re: umowa zlecenie miesiac w miesiac
    Od: <n...@p...fm>

    Użytkownik "Flashmaster" <f...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:afhaor$ngf$1@szmaragd.futuro.pl...
    Subject: umowa zlecenie miesiac w miesiac

    > Czy w kodeksie pracy nie jest zapisane ze trzecia umowa
    zlecenie przechodzi
    > automatycznie w umowe o prace?
    to dotyczy umowy o prace na czas okreslony tzn jak 3 razy
    zatrudnialiby ja na czas okreslony to pozniej juz musza na stale.
    a na zleceniu to cos mi sie wydaje ze mozna do konca zycia....

    > Moja dziewczyna pracuje dla znanego banku bedac zatrudniana
    miesiac w
    > miesiac przez firme Adecco...
    rozumiem przez to, ze co miesiac wystawia tej firmie rachunek?

    > nie ma zadnych praw do urlopu itp...
    niech zgadne, twoja dziewczyna jest studentka?

    pozdrawiam
    kamil

  • 3. Data: 2002-06-28 09:40:56
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    >Użytkownik "Flashmaster" <f...@w...pl>

    >Czy w kodeksie pracy nie jest zapisane ze trzecia umowa zlecenie przechodzi
    >automatycznie w umowe o prace?
    Nie wydaje mi się.
    >moze sie myle.. cos takiego zaslyszalem
    Może pomyliłeś z umową o pracę, że 3-cia jest na czas nieokreślony.
    A nie mogą zatrudnić kogoś innego ?

  • 4. Data: 2002-06-28 10:34:59
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]
    > miesiac przez firme Adecco... czy to legalne ona pracuje juz 8 misiac
    > podpisujac ciagle umowy zlecenie.. nie ma zadnych praw do urlopu itp...

    Outsourcing na tym wlasnie polega. Zero korzysci pozaplacowych dla
    pracownika.
    M.

  • 5. Data: 2002-07-01 21:52:17
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > zlecenie przechodzi
    > to dotyczy umowy o prace na czas okreslony tzn jak 3 razy
    > zatrudnialiby ja na czas okreslony to pozniej juz musza na stale.

    Chyba ze pracodawca jest spryty - bo znam takiego - i nie przedluza umowy
    tylko wystawia aneksy do umowy - to tez mozna dluuuugo tak popracowac :-)
    Polska Rzeczywistosc

  • 6. Data: 2002-07-02 06:22:54
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Użytkownik <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > miesiac w
    > rozumiem przez to, ze co miesiac wystawia tej firmie rachunek?
    chyba tak....

    > niech zgadne, twoja dziewczyna jest studentka?

    kiedy zaczynala pracowac byla studentka... teraz skonczyla juz studia i
    odciagaja jej jeszcze zus :-/

    pozdr.