PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie miesiac w miesiac › Re: umowa zlecenie miesiac w miesiac
  • Data: 2002-06-28 09:40:04
    Temat: Re: umowa zlecenie miesiac w miesiac
    Od: <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashmaster" <f...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:afhaor$ngf$1@szmaragd.futuro.pl...
    Subject: umowa zlecenie miesiac w miesiac

    > Czy w kodeksie pracy nie jest zapisane ze trzecia umowa
    zlecenie przechodzi
    > automatycznie w umowe o prace?
    to dotyczy umowy o prace na czas okreslony tzn jak 3 razy
    zatrudnialiby ja na czas okreslony to pozniej juz musza na stale.
    a na zleceniu to cos mi sie wydaje ze mozna do konca zycia....

    > Moja dziewczyna pracuje dla znanego banku bedac zatrudniana
    miesiac w
    > miesiac przez firme Adecco...
    rozumiem przez to, ze co miesiac wystawia tej firmie rachunek?

    > nie ma zadnych praw do urlopu itp...
    niech zgadne, twoja dziewczyna jest studentka?

    pozdrawiam
    kamil