PracaGrupypl.praca.dyskusje › ulgi finansowe dla samozatrudniających się absolwentów

  • 1. Data: 2002-05-17 06:35:19
    Temat: ulgi finansowe dla samozatrudniających się absolwentów
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    No właśnie: słyszałem, że rząd w obliczu wzrastającego bezrobocia (bez
    pomysłu na jego zwalczenie) zapowiadał ulgi dla samozatrudniających się
    absolwentów w stylu:
    roczne zwolnienie z podatku dochodowego i ZUS.
    I tu pytanko:
    Czy to jest prawda?
    Jeśli tak to od kiedy?
    Czy można gdzieś to wyczytać np w necie?
    sebur

  • 2. Data: 2002-05-17 08:04:54
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik sebur napisał:
> [...]
    > Czy to jest prawda?
    > Jeśli tak to od kiedy?
    > Czy można gdzieś to wyczytać np w necie?

    Jeżeli nawet, to chyba było to po suto zakrapianym przyjęciu.

    Dogbert

  • 3. Data: 2002-05-17 09:27:19
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to jest prawda?
    > Jeśli tak to od kiedy?
    > Czy można gdzieś to wyczytać np w necie?

    to jak dotad tylko projekt

  • 4. Data: 2002-05-18 15:33:46
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    W artykule <ac28b9$k1f$1@news.onet.pl> sebur napisal(a):

> [...]
    > absolwentów w stylu:
    > roczne zwolnienie z podatku dochodowego i ZUS.
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 marca 2002
    w sprawie trybu i szczegółowych zasad zwrotu składek na ubezpieczenie
    rentowe i wypadkowe z tytułu zatrudnienia absolwenta.
    Dz. U. 2002 Nr 44 poz. 413
    Poszukaj na http://www.sejm.gov.pl

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik