PracaGrupypl.praca.dyskusje(trochę spamm) przez internet › Re: (trochę spamm) przez internet
    From: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: (trochę spamm) przez internet
    Date: Tue, 2 Apr 2002 16:44:01 +0200

    Użytkownik "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:3CA9B7D7.6A7294E2@ibt.com.pl...
    > czy mi sie wydaje, ze taka placa jest zenujaca? a nic bardziej nie
    > chanbi czlowieka niz niegodziwa zaplata (tak moja bardzo madra
    > nauczycielka w szkole sredniej mowila - wtedy tego nie rozumialem
    > notabene)...
    >
    > a moze czasy sie zmienily i w ramach recesji to i z tego powinismy sie
    > cieszyc?

    w pelni się zgadzam - bardzo niska płaca. Tylko że IPTL to nie tyle praca co
    przede wszystkim zabawa. Ummm... są zresztą ludzie w polsce ktorzy marzą o
    takiej płacy, ale oni raczej nie mają dostępu do internetu. Ciekawostką jest
    że najwięcej na tym zarabiają mieszkańcy stanów zjednoczonych. Dla nich
    możliwość zarobienia 3 dol. za godzinę (maksymalna ilosć) to naprawdę
    żenada.

    Mojego stanowiska broni to, że takie rzeczy za jakie płaci IPTL można
    spokojnie robić za darmo. Niemniej... niech ja popatrzę....

    na top liście 8 z USA, 2 Netherlands, na top liście aktywności 6 USA, 1
    germany, 1 canada, 1 australia, 1 netherlands.

    Największy przychód to 2.500 dolarów - no dużo, zgadzam się. Tylko że to
    wszystko z premii. Ale za samą aktywność to będzie niecałe 600. Można
    policzyć ile trzeba klikać żeby mając 3 dol. za godzinę (zakładając na
    korzyść klikacza) naklikać 600. Mieszkaniec USA, teoretycznie może zarobić
    kilka razy więcej zbierając odpadki.

    Ooops, rozpisałem się - sorry, przyzwyczaiłem się do aktywności na bardziej
    filozoficznych grupach. Niemniej.. zapraszam do dyskusji ;o))

    tomek