PracaGrupypl.praca.dyskusjetest dla webmastera › Re: test dla webmastera
    From: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test dla webmastera
    Date: Wed, 29 Mar 2006 14:42:10 +0200

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e0dtdk$9do$1@news.onet.pl...
    > Przeczytaj swoj post z dystansu, postaw sie w
    > roli poszukujacego prawy webmastera (ktorych mozna spotkac na pl.praca
    > dyskusje), wez pod uwage ze takie oferty trafiaja sie bardzo czesto (typu
    > :
    > pokaz co potrafisz, a moze bym cie zatrudnil) i juz masz całokształt.

    Nie mogę odpowiadać ani brać na barki abberacji rynku pracy. Tym bardziej
    nie zamierzam się do owych abberacji dostosowywać.
    Post dotyczy oceny testu. Nie jest ofertą pracy. Ewentualne
    nadinterpretacje - "pewnie ściemnia a tak naprawdę naciąga, żeby mu ktoś
    wykonał darmową fuchę, bo wielu innych tak robi" - jakie mogą się pojawiać
    przy czytaniu nie są efektem przekazu postu. Jest to efekt ulegania
    stereotypowi, w tym wypadku polegającemu na przypisywaniu jednej negatywnej
    cechy wszystkim postom, treściowo w jakiś sposób związanych z poszukiwaniem
    współpracownika - webmastera.

    Taki punkt widzenia jest mi obcy z trzech powodów. Pierwszy to taki, że nie
    mam zamiaru patrzeć na świat przez nie swoje okulary (np. poszukujących
    pracy lub naciągniętych webmasterów). Drugi to taki, że w mojej branży,
    uleganie stereotypom to samobójstwo zawodowe. Trzeci, że cenię sobie swobodę
    myślenia i poznawania świata.. Na stereotypy jesteśmy skazani, ułatwiają
    funckjonowanie ale warto starać się świadomie ich unikać.

    m.