PracaGrupypl.praca.dyskusjetest dla webmastera › Re: test dla webmastera
    From: "Reksio" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test dla webmastera
    Date: Wed, 29 Mar 2006 14:04:33 +0200

    > Czy Ty uważasz, że ja czekam, aż ktoś na grupie przeczyta artykuł a potem
    > zgłosi się jako chętny do wykonania?

    Nie, chociazby dlatego ze wtedy pisalbys jeszcze na inne grupy, typu praca
    poszukiwana, itp. Jeszcze raz powtarzam - mowie ze ten post brzmi tak, ze
    mozna je potraktowac jak proba znalezienia naiwnego. I dlatego raczej nie
    uzyskasz miarodajnej informacji. Ponadto umieszczone jest w odrobine
    niefortunnym miejscu i formie. Przeczytaj swoj post z dystansu, postaw sie w
    roli poszukujacego prawy webmastera (ktorych mozna spotkac na pl.praca
    dyskusje), wez pod uwage ze takie oferty trafiaja sie bardzo czesto (typu :
    pokaz co potrafisz, a moze bym cie zatrudnil) i juz masz całokształt.
    I na wszeki wypadek jeszcze raz zaznacze, ze w moich wypowiedziach
    odnosilem sie tylko do twojego postu jako takiego, nie merytorycznej
    zawartosci pytan testowych, nie do celow jakim ma to sluzyc, tylko do formy.
    Gdybym uznal to za probe naciagania - na pewno bym Ci nie odpisal.

    Pozdrrr... Reksio