PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › Re: telwizor w miejscu pracy
    From: "&rzej" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: telwizor w miejscu pracy
    Date: Sun, 8 Mar 2009 19:41:47 +0000 (UTC)

    B.Z. <bolivar@bleble.....autograf.pl> napisał(a):

    > Zastanów się co się stanie jak reszta osób "straci" telewizor, kogo będą o to
    > obwiniać, na kogo to najbardziej wpłynie.
    >
    > B.Z.

    Jasne, że to będzie moja wina. Ale po raz pierwszy spotykam się z taką formą
    'relaksu podczas pracy' w tym szczególnym zespole.
    Powtórze za Baloo:
    "TV jest jedynie dodatkiem do pracy dla niektórych, a nie częścią konieczną.
    Jeśli ktoś z pracowników ma ochotę słuchać TV (bo chyba raczej nie oglądać),
    to niech to robi albo w odosobnieniu, albo z nałożonymi słuchawkami, a nie
    ogranicza praw innych do pracy w spokoju i skupieniu, ponieważ właśnie spokój
    i skupienie jest priorytetem"

    Chyba jednak tak to wygląda.

    Ciekawi mnie też praca w sklepach, gdzie pracownicy są zmuszeni słuchać łomotu
    muzyki zamiast dyskretnych melodii, coby atmosferę umiliły. To chyba musi być
    męczące.