PracaGrupypl.praca.dyskusjetelemarketing... › Re: telemarketing...
    From: "motto" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: telemarketing...
    Date: Sat, 24 Apr 2004 17:10:05 +0200

    Użytkownik "Handlowiec" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c6dnda$1ldt$1@news2.ipartners.pl...
    > Zajmowałem się czymś takim dla pewnej firmy tworzącej strowny internetowe,
    > CRM itp. w przedzialele cenowym od 7 do 30 tys i dorozej.
    No dokładnie ta sama branża, ERPy, CeeReMy, SiDy i eFKi.... z tym że
    przedział inny, od 20k w górę.

    > Płacili mi 1000 podstawy i na pytanie ile moża wyciągnąć w miesiącu
    > otrzymałem odpowiedź, że około 5 tyś.
    Zadziwiające podobieństwo. Hmmmm

    > W tygodniu kontaktowłem się z nimi. Rzeczywiscie miało to swoje
    odzwierciedlenie
    > w efektywnosci mierzonej stosunkiem niezainteresowany/zainteresowany.

    > Niestety w ciągu dwóch miesięcy.....
    Też mi mówiono o okresie próbnym na dwa miesiące.... :/

    > Ale to jakby zupełnie nie było przez tą firmę doceniane....
    Że tak zapytam, a jaka forma zatrudnienia na okresie próbnym?

    > Do czego zmierzam. Rzeczywiscie można zarobić obiecane 4 tyś, ale na to
    > potrzeba czasu. Im droższy produkt, tym dłużej się go sprzedaje...
    No to jest logiczne. Tak mi sie przynajmniej wydaje, ale firma powinna chyba
    doceniać wkład pracownika, bo klient który teraz nie kupi, kupi produkt
    później, jest to wysoce prawdopodobne.

    > Sytacja będzie wyglądała tak, że przez najbliższych parę miesiecy będziesz
    > dawał z siebie wszystko za jednyne 1000 zł miecznie, bo piewsze prowzje ze
    sprzedaży
    > tak drogich produktów zobaczysz za parę miesięcy.
    Nie spodziewam się, że sprzedam więcej jak 4-6 w roku, ani tym bardziej, że
    od razu coś sprzedam.

    > Sytuacja wygląda tak, że jest im potrzebny zwykły telemareter, który
    naiwnie liczac na
    > wysokie prowizje będzie do oporu dzownił po klientach, a jak zauważą że
    już się wypalił,
    > to go zwolnią i zatrudnią nowego głupiego.
    Przy okazji ich baza w CRM będzie się powiększała o nowych "potencjalnych
    klientów" znalezionych i wpisanych przez delikwenta, zaczynam rozumieć.

    > Jesli firma poważnie podchodzi do sprawy, to w przypadku tak drogich
    produktów
    > zatrudnia handlowaca i wypłaca mu ze 2000 tyś podstawy, żeby miał z czego
    życ i zadbać
    > o wygląd, zanim coś sprzeda.
    Wygląd? Przez telefon nie widać jak wyglądasz, tu głos najważniejszy oniego
    trzeba dbać.

    > Ja w takie gówno, nigdy wieciej się już nie wpakuje. Jesli prezesem firmy
    > której piszesz jest mały, łysy karakon i miesci się ona na ul. Jasnej w
    Wawie
    > to omijaj ją możliwe jak najszerszym łukiem.
    Yyyyyy rysopis i lokalizacja firmy się w ogóle nie zgadza, choć podobieństw
    wiele.
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]