PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy

  • 1. Data: 2005-02-04 11:57:31
    Temat: szukam pracy
    Od: "Natalia studzińskla" <p...@o...pl>

    wysze wykrztałcenie pracoita itp.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-02-04 12:02:35
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Natalia studzińskla [Fri, 04 Feb 2005 12:57:31 +0100]:

    Znow zaliczenia z informatyki sie szykuja? Czy to zdurnienie
    indywidualne tym razem?

    Kira

  • 3. Data: 2005-02-04 12:16:02
    Od: "s" <...@f...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał:
    > Znow zaliczenia z informatyki sie szykuja? Czy to zdurnienie
    > indywidualne tym razem?

    gdzie tam byly jakiekolwiek wskazowki badz poszlaki, ze to studentka
    informatyki? bo co, bo ten ktos nie potrafil napisac 3 slow bez 3 bledow?:>
    prosze nie obrazac studentow:P

  • 4. Data: 2005-02-04 12:16:54
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 04.02.2005 Kira <k...@e...pl> napisał/a:

    > Znow zaliczenia z informatyki sie szykuja? Czy to zdurnienie
    > indywidualne tym razem?

    Yhh. ile mozna? I jeszcze nie wie ile ma lat...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....

  • 5. Data: 2005-02-04 12:17:24
    Od: "s" <...@f...pl>

    tak wogole wszystkie 3 posty sa pisane przez ta sama osobe, z tej samej
    maszyny:) brawo!:)

  • 6. Data: 2005-02-04 12:26:57
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: s [Fri, 4 Feb 2005 13:16:02 +0100]:

    > gdzie tam byly jakiekolwiek wskazowki badz poszlaki,
    > ze to studentka informatyki?

    Nigdzie, za to byl to typowy przyklad czegos co na usenecie
    jest przez ostatnie 2 lata bardzo popularne: idiota-informatyk
    z pewnego liceum wymyslil sobie mianowicie ze w ramach zaliczenia
    semsstru nalezy spowodowac jak najwiekszego flejma na niusach
    dodatwkowo obowiazkowo olewajac netykiete.

    Kira

  • 7. Data: 2005-02-04 12:39:42
    Temat: Re: szukam pracy [OT]
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 04 Feb 2005 13:26:57 +0100, Kira <k...@e...pl>
    napisał:

> [...]
    > semsstru nalezy spowodowac jak najwiekszego flejma na niusach
    > dodatwkowo obowiazkowo olewajac netykiete.

    Powinny byc specjalne serwery edukacyjne na takie eksperymenty, bo
    pomijajac to, ze jak lekcja dotyczy news to zaden informatyk nauczyciel (a
    moze - przeciez widzimy tych co tego nie robia) nie wpadnie na to, zeby
    takie eksperymaenty kazac pisac na test.pl. Jakby mieli odgornie info ,ze
    na serwerze xyz.edu.pl z grupami y nalezy robic tego typy eksperymenty, a
    kuratoria beda robily statystyki - to nie zasmiecaliby zwyklych grup.
    W dodatku, jak pomysle, ze te wszystkie klasy po kolei zakladaja sobie
    rozne darmowe konta poczty itp, zasmiecajac darmowe serwery, by nigdy
    wiecej z tego nie skorzystac :((

  • 8. Data: 2005-02-04 12:58:51
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2005 14:01:17 +0100, s <...@f...pl> napisał:

    > nie rozumiem tego.
    > w jakim celu? po co tak robic?
    > pozatym w czym problem postawic wlasny news server?
    > nie chce mi sie wierzyc, ze ktokolwiek to "organizuje";]

    Nie "organizuje" tylko jeden z drugim prowadzac zajecia z "news" czy
    "zakladamy skrzynke pocztowa" lezie gdzie popadnie w necie ze swoimi 30
    osobami z klasy. Pomnoz to przez liczbe klas z informatyka w Polsce i
    odejmij % myslacych (chociazby tak, zeby isc na pl.test).

  • 9. Data: 2005-02-04 13:01:17

    nie rozumiem tego.

  • 10. Data: 2005-02-04 13:07:29
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Powinny byc specjalne serwery edukacyjne na takie eksperymenty, bo

    Nie, powinny być specjalne miejsca odosobnienia dla takich "nauczycieli".

    Sigurd